Thursday, August 02, 2007

From Taiping with Love: Gulai Ikan Sembilang


Pagi ni, dapat juga aku merasa gulai ikan sembilang...waktu sarapan pagi..Pn. Rafiqha(Majistret Mahkamah Majistret 1 Taiping) dan suaminya yang belanja..Terima kasih puan..
Lagi sorang yang pergi makan sekali, Puan Isma, Majistret Mahkamah Majistret 2 Taiping..Tapi aku panggil Puan Isma ni, akak je..sebab dia yang suruh panggil macam tu..
Puan Isma pun akan berpindah..Lepas ni, Puan Isma jadi Majistret Klang la plak..tahniah ye kak..dapat juga pindah dekat dengan suami..
Aku pula, tak tau lagi dapat dekat mana..doa-doakan aku dapat dekat KL ye..boleh la aku menjalankan sepenuhnya tanggungjawab sebagai suami kepada isteriku yang comel..hehe...
aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada Puan Isma dan Puan Rafiqha sebab banyak tolong aku baik dalam menjalankan tugas ataupun dalam menjalani kehidupan seharian..

1 comment:

Sufanasrin said...

ha'ah kt tmpt yg byk jual yong tau fu tu..yong tau fu situ glamer tau!aku pun xtau la ade lg ke nasi lemak 50 sen..klu ada pun dh naik hrga kot..tp kuih muih still rm1 dpt 4 kan?klu nk mandi air terjun gi kt burmese pool..and one more, carila peluang utk naik Bukit Larut!