Friday, October 09, 2009

Yang Paling Bahagia

Selalunya,

Bila menghadapi saat-saat sukar di pejabat,
saya akan teringatkan anak saya..
Amna Huda..

Saya sentiasa menantikan saat pulang dari pejabat..
melihat dia tersenyum dan ketawa...
melihat dia seakan teruja menanti saya mendukungnya..
sambil tangan dan kakinya bergerak girang..
membuat saya terlupa masalah-masalah yang melanda..
itulah saat yang paling bahagia..

5 comments:

Fadliana said...

Teringat kat huda je ker?? ummi huda xingat dah la ek...haha...

kinna said...

mmg pon, nmpk je muka anak, trs ilang stres keje n trafik jem!
whats a miracle!

nazat said...

hahaha.. aku penah mengalami benda "bapak tak sabar nak balik keje sbb nak main ngan anak".. a few years ago. mmg sangat mengeletis nak balik okei mamat kawan aku tu.. kalah sang ibu.

somehow.

i'm happy for that! :D

Mohd Nadmin said...

Fad: ummi Huda sentiasa diingat

Kinna: betul 3x

Nazat: aku pun tak sabar, tapi cover..hehe

zetty said...

sweet!