Wednesday, July 08, 2009

Kelahiran Permata

Alhamdulillah,

Berkat doa dan harapan semua,
Isteri saya telah melahirkan cahaya mata penyejuk jiwa kami berdua pada
6 Julai 2009 jam 9.45 pagi di Hospital Selayang..

Bayi perempuan..berat 3.01kg

Doakan semoga semuanya berada di dalam kesihatan dan kerahmatan Allah..

18 comments:

FirJah said...

alhamdulillah...TAHNIAH ya..
moga menjadi mujahidah solehah penegak agama Allah...

Anuar Manshor said...

Barakallah Nadmin. Tahniah:)

arin said...

alhamdulillah.. dan tahniah juga..serta thanx atas sms.. x sangka termasuk dlm org2 yg diingati utk dimaklumkan.. :)really appreciate that!

Anonymous said...

alhamdulillah
tahniah
normal ke c-sect?
moga2 semua sihat belaka..
moga2 cita2 untuk penyusuan ekslusif berjaya
to fad: kena banyak bersabar masa dalam pantang nih..sakit tak hilang lagi, tapi kena kuat untuk si kecil...
to nadmin: perlu banyak beri sokongan serta sentiasa bersabar dengan isteri..perempuan dalam pantang ni banyak benda dalam fikiran..

mrs wira

Sahalfikri said...

tahniah nad n fad.. aku turut gembira. x sabar rasanya nak pulang ke malaysia untuk berjumpa dengan anak2 sahabat2 aku ni.. didoakan semoga anak ini bakal menjadi permata indah yang berharga di hari muka.. ameen

Wasunni Al-Kelantani said...

nadmin,

tahniah dengan kelahiran cahaya mata...berat anak kau masa dilahirkan lebih berat daripada anak aku semasa anak aku dilahirkan..anak aku 2.7 jer..tp skrg huhu...gedebab tembam..

apa2pun..tahniah dan tahniah bro...

ahmad said...

Tahniah telah dikurniakan cahaya mata. Ini bermakna satu lagi amanah Allah kpd Nadmin. Didiklah anak itu menjadi anak yang soleh, semoga ia akan mendoakan kedua ibu bapanya.
dari pakcik dan makcik (ayah ibu Suhail)

Fadhilah said...

tahniah nadmin dan fad!!!!!

sham said...

alhamdulillah, tahniah nadmin dan fad :)

L A T I F A H S U L E I M A N said...

latifah suleiman says:

Alfu mabruk untuk fad&nadmin..alhamdulillah..segalanya selamat..nt letak pics baby di blog ye..

kem salam fadh jugak..

nazat said...

na the min..!!!
congrats... :D

zetty said...

congrats nadmin~~!! nti sayo dan leen dtg melawat ye.. haha

Zul said...

papa nadmin..

tahniah, semoge semua sehat lah hendakNya ... amin

ila nursalida said...

tahniah..barakallah..salam sayang buat fad yer...

INSPIRASIHANA said...

ALHAMDULILLAH..TAHNIAH....(",)

UPLOAD LER GAMBOR BABY....

nadmin said...

semua: terima kasih atas ucapan dan nasihat..maaf, saya bercuti 2 minggu..jadi lambat nak balas ucapan.(eh. mmg selalu lambat update kan?..haha)

firdaus khairi said...

Syeikh ..tahniahh....Anna doakan kesehatan dakn keberkatan...enta dan sekluarga..tahniah..mubarak mubarak

kakda said...

alhamdulillah... selamat dah semuanya.. salam pd fad..tahniah!!..selamat merah mata jugak ek..hehe...