Tuesday, February 26, 2008

Pilihan Raya

Hari Pilihan Raya semakin hampir..

Ingat semua, 8 Mac 2008..hari Pilihan Raya..

Kepada semua yang dah mendaftar dan dah boleh mengundi, tunaikan kewajipan anda..

Kepada yang belum menyemak,silalah semak di:

http://daftarj.spr.gov.my/daftar.asp

Pernahkah anda terlihat senarai nama pengundi yang mencurigakan?

Berumur lebih 100 tahun misalnya...

kalau anda ingin tahu, sila ke sini:

http://ulasbuku.blogspot.com/2008/02/senarai-pengundi-hantu-pengundi-paling.html

Pada saya memang mereka ini masih hidup..apa salahnya kalau umur mereka lebih 100 tahun?..

2 comments:

Anonymous said...

biasanya kalau over 100 yrs akan masuk paperla
"warga paling tua gagahkan diri membuang undi"
kita tunggula nanti suratkhabar 9 Mac 2008...

mnr said...

banyak aku nak tulis sebenarnya..tapi tak tertulis kerana aku belum betul2 merdeka di negara merdeka..

aku tak menyokong mereka di sana..
juga tak menyokong mereka di sini..
terperangkap..untuk memilih yg terbaik..
untuk diri..dan masa depan..

semua..(eh? aku rasa elok aku tulis kat entri kan?)