Wednesday, October 03, 2007

Baru dapat slip gaji

Aku baru dapat slip gaji hari ni...
gaji kat bank tak cek lagi..
aku berdoa sangat gaji masuk...
hutang-hutang banyak nak kena setel...
duit sewa rumah pun kena bayar...
duit raya untuk adik-adik, adik-adik ipar...
duit raya untuk mak abah, mak abah mertua..
servis keta..keta aku dah longgar-longgar..

dan yang penting, dua tiga hari lepas isteri aku dah tanya,
Bila kita nak gi shopping raya bang?...
hehe..


Arin..aku jwb apa yg ko tag aku..sori lambat..

NAME 5 FAVOURITE FOODS THAT YOU FEEL LIKE HAVING NOW:
1. Bihun Sup Kedah yang mak buat (daging dgn tulang direbus pagi-ptg, bihun warna kuning);
2. Spaghetti yang isteri aku buat (pergh..mengancam);
3. Nasi Ayam Marantam Mancongkam, Jalan Gombak;
4. Mee Goreng Kombat, bawah Larut Matang, Taiping;
5. Nasi Ayam kat Doli, Taiping.

NAME 5 FOODS YOU WOULD LIKE TO HAVE FOR BREAKFAST:
1. Roti Canai Yasin, kuah banjir, Simpang, Gombak;
2. Telur separuh masak dua biji;
3. Roti bakar Kluang Station;
4. Lontong kat depan rumah lama aku kat Kg. Changkat, Jln Gombak;
5. Nasi putih dengan gulai ikan sembilang, Asam Kumbang, Taiping.

NAME 5 FOODS YOU WOULD MOST LIKELY BUY FOR BERBUKA TODAY:
1. Nasi Kerabu letak daging bakar;
2. Air kelapa laut kat Gombak Setia(Org Cina Muslim yg jual..pure betul);
3. Tauhu Bakar kat Danau Kota (depan ofis lama aku);
4. Otak-otak Kempas kat Danau Kota;
5. Kuih tepung pelita (mmm..sedapnya)danau Kota jgak.

aku nak tag sape ye?...suhail la..

Suhail (suhail, jgn jwb lepas raya plak ye..hehe)

No comments: