Tuesday, December 21, 2010

Selalu Rindu

Pada 18 Disember 2010, adik ipar saya Farahana telah bertunang dengan pilihan hatinya Asir. Alhamdulillah majlis pertunangan berlangsung dengan meriah walaupun persiapannya sederhana. Tahniah Farahana dan Asir!!!


Farah dan Asir
Sewaktu hari pertunanangan tersebut, saya telah diberikan tugas untuk merakamkan foto. Saya dibekalkan dengan kamera DSLR. Pertama kali mengetik gambar menggunakan kamera ini walaupun ramai rakan-rakan mempunyai kamera ini.

Saya gunakan sebaik mungkin memandangkan saya masih mentah menggunakan kamera ini. Hasilnya agak ok la..hehe

Gambar di atas tu, sayalah yang rakam.

Ini pula, gambar-gambar Amna Huda. Saya rakam juga. Sudah 1 tahun 5 bulan umurnya. Sudah banyak kerenah dan bertambah-tambah comel di mata saya. Saya selalu rindukannya.




No comments: