Friday, November 28, 2008

Akan ke Terengganu

Hari ini hari Jumaat,
Sidang C, DPA mengambil ujian Komponen IT..
Pagi tadi ujian Microsoft Excel dan Access..
Petang ni jam 2.30, ujian ISAC (Ujian mengenai penggunaan Teknologi Maklumat)
Harap-harap lulus dengan cemerlang kedua-dua ujian ni..

Hari Ahad ni, Sidang kami akan ke INTAN Wilayah Timur (INTIM) di Kemaman, Terengganu..
Kami akan mengendalikan Seminar ECER (Wilayah Pembangunan Pantai Timur)..
Pak Lah yang akan rasmikan..
Program ini adalah sebahagian daripada Modul Protokol yang perlu diikuti oleh Sidang C..

Maka saya cuma dapat pulang ke rumah pada hari Sabtu sahaja..
Kasihan isteri saya..sekejap cuma dapat bersama saya..

Walau apa pun, saya bersyukur kerana isteri saya seorang yang penyabar..merajuk pun..sekejap sahaja..merajuk manja..beruntung saya sebagai suami..
Antara perkembangan yang sangat saya hargai ialah isteri saya telah berani memandu kereta di Kuala Lumpur..
Sedangkan isteri saya tak berani memandu sebelum ni..
Banyak hal-hal yang isteri saya uruskan walaupun sedang mengandung sekarang ni..
Saya berdoa setiap kali selepas solat agar isteri saya diberi kesihatan dan kekuatan untuk mengharungi hidup tanpa saya di sisi setiap hari..Saya juga sentiasa mendoakan agar anak dalam kandungan juga sihat dan kuat..

Setakat itu sahaja dulu untuk hari ni..
Jumpa lagi..

No comments: