Thursday, May 08, 2008

Tagged by Arin

Memandangkan Arin dah tag saya..
maka di sebalik kesibukan ini (ceh..macam dia sorang aje yg sibuk.hehe)
Saya jawab tag arin itu..

5 hadiah yg diimpikan:
Nissan X-trail..
Sebuah Lap Top dgn spesifikasi yang terkini..
Celcom Broadband..
Tajaan minyak untuk Nissan X-trail sehingga x dpt digunakan lagi
Bayaran bulan-bulan untuk Celcom Broadband sampai mati...

Alasan2 utk hadiah tersebut:

Saya suka X-trail sebab keta ni tggi..senang nak harung banjir..haha..dulu suka CRV..tapi tgk CRV yg baru ni tak cantik sangat la..x trail lagi bergaya..
Saya nak lap top sbb bleh dibawa ke mana-mana..
Celcom broadband plak bleh dipasang pada lap top..lagi satu, bleh la melayari internet di mana2..
bekalan minyak kerana harga minyak semakin naik..dapat la saya jimat duit tu..bleh guna kat tempat lain..
bila dah pakai broadband, kan elok kalau tak payah bayar bil..

5 impresi terhadap orang yg diminati:

Syed Mukhtar Albukhari...org kaya...dermawan..pergantungan kepada Allah..tidak lupa diri..hebat..mutu..keunggulan...


Perkara yg paling hebat pernah dilakukannya utk anda:
Dia tak pernah jumpa saya pun..saya juga tak pernah jumpa dia..dia tak kenal saya..saya yang kenal dia..perkara paling hebat yang pernah dilakukan kepada saya ialah dia memberi saya inspirasi...mungkin juga mengajar saya erti zuhud yang sebenar..

5 ciptaan plg disukai (x semestinya melibatkan teknologi maju)
internet
pen
kertas
tandas
jalan raya

Perkara yang paling dibenci:
Orang yg bersifat keakuan

No comments: